среда, 26. новембар 2014.

China Glaze lak - Ghoulish Glow 14ml




Konačno je stigao i kod nas. Toliko dugo sam ga tražila i po ebay-u i po amazonu i nikad se nisam baš bila odlučila da ga kupim. I onda jedan dan gledam na stranici Alexandar Cosmetics i ugledam da su stavili da ga imaju u prodaji. Nisam se dugo predomišljala odmah sam ga poručila i jedva sam čekala da stigne. 

Sa China Glaze lakovima nisam imala priliku da se susretnem, meni ustvari nije bitno koje marke je lak, dal ga ja kupim u drigerijama , dal ga kupim u apoteci, u nekim drugim uopšte mi ne igra nekakvu važnu ulogu, pošto ga svaki dan menjam. I nemam nameru davati na lakove puno para, ali ovaj sam morala imati. Ovaj lak je nešto predivno i božanstveno. 




 Da sad pređem na lak. Zašto sam ja njega želela i tražila? Želela sam ga samo zbog jednog, a to je što svetli u mraku. Nije fluorescentan i ne treba UV lampa, nego se jednostavno puno na dnevnoj svetlosti, kao one zvezdice što se lepe po plafonu pa svetle kad se ugasi svetlo. 

Pre jedno 10ak godina sam sličan lak dobila od tadašnje najbolje drugarice, ne sećam se čija je marka bila, ni ko je proizvođač, ali znam da sam bila oduševljena sa njim. I kad sam ga potrošila bacila sam bočicu, i onda igrom slučaja bilo je nešto na TV-u o lakovima i sestra me pita jel se ja sećam onog laka što je svetleo u mraku. I mi tu uđemo na Google i počnemo tražiti, čak sam pisala nekim firmama da ih pitam da li su imali te lakove. Većina njih je odgovorila da već imaju takve vrste lakova i uputili su me na neke, što uopšte nije bilo to, nego lak koji svetli pod UV zracima. Tako smo nas dve tražile i kod jedne devojke na YouTube kanalu nađemo baš ovaj lak China Glaze - Ghoulish Glow.
Prvo smo rekle, a to je opet onaj što mu treba UV zrak da bi svetleo, i onda ga izguglamo i nađemo sve o njemu. Tad smo se samo pogledale i obe smo počele tražiti gde se ima za kupiti.

Pošto mi dečko živi u Nemačkoj odmah sam njega zaposlila da traži po Ebay-u i Amazonu, brzo je on to i našao, ali uvoz iz Amerike, puno košta poštarina, izašlo bi više nego sam lak, tu sam i odustala. Letos sam baš puno puta pomišljala na taj lak, i dok sam bila u Nemačkoj lutala sam po tim raznim drogerijama i parfimerijama, i u nekoj parfimeriji ne sećam se kako se zove sam našla ceo štand China Glaze lakova, ali nisu imali taj koji ja želim. Žena koja tamo radi  mi je rekla da će ga možda imati za Halloween ali ja naravno tad nisam tamo, tako da nisam mogla ni proveriti da li ga imaju. I evo konačno je stigao i u Srbiju, obožavam Alexandar Cosmetics, što su ga uveli u njihov asortiman China Glaze lakova. Odmah čim mi je stigao sam testirala lak, i stvarno me je oduševio.

Sama teksutra tog laka me je oduševila, ima onako kao nekakve malene čestice u njemu, i grub je po površini kad se nalakira, jednostavno je očaravajuć, nema taj jak miris laka, i četkica je baš dosta kvalitetna. Sviđa mi se i bočica, kad ga potrošim poslužiće za nekakvu dekoraciju. 


China Glaze - Ghoulish Glow 14ml

 I za kraj na njemu piše rok upotrebe od dana otvaranja je 12 meseci, ja mislim da ovog laka neće biti ni 2 meseca, a ne 12 meseci. Sviđa mi se i to što je od 14ml, ostali lakovi koje imam su svi oko 8ml, jedan čini mi se mat lak je jedini od 12ml, tako da brzo moram kupovati nove.  

Da zaboravila sam staviti cenu koja je po mom mišljenju suviše dobram, košta svega 445 dinara, što uopšte nije puno za lak koji ima u sebi 14ml.

Ja jednostavno nemam toliko reči hvale koliko je ovaj lak divan. Preporučila bi ga svim devojkama koje vole takve vrste lakova. 

Stavila sam nekoliko sličica, pokušala sam ga uslikati da se vidi kako svetli, ali nažalost nije išlo. 



 To je to što se tiče ovog laka, ako vaš još nešto zanima, ostavite komentar.
Do sledećeg posta! 










Нема коментара:

Постави коментар