четвртак, 18. септембар 2014.

MakeUp favoriti proleće - leto 2014

Veliki sam ljubitelj šminke i kozmetike, i obožavam da se šminkam. Kao favorite proleća - leta 2014 ću izdvojiti par stvari. 


Prva stvar je NYX paleta Box Of Smokey Look, koja me je očarala na prvi pogled. Tražila sam svugde paletu i sve su bile uglavnom samo senke za oči. Tražila sam i tražila po ebay, amazonu i raznim drugim stranicama, ali ni jedna mi se nije svidela jer nije imala sve što mi treba. Onda sam videla da je NYX došao i u Srbiju i gledala sam i gledala te njihove palete i konačno sam se u aprilu odlučila. U boxu ima sve, od senki za oči, preko rumenila, bronzera, eye linera, do ruževa za usne. Box je veoma lagan i stane u svaku kozmetičku torbu. I što je najvažnije nije testiran na životinjama, što je meni kao ljubitelju životinja najvažnije, a i cena mu je pristojna. Košta nekih 2000,00 dinara, što je izvanredno. 



Druga stvar je Hrvatski Melem bez kojeg ne mogu ni dan i P2 puder Ultra Matte kojeg sam kupila u Nemačkoj. Inače P2 je marka od Dm-a, mislim da ga u Srbiji i nema. 
Prvo ću reći par reči o Melemu kojeg koristim svaki dan u bilo koje doba dana, nosim ga u torbici, imala sam ga prvo u maloj kutijici od 30ml i onda sam pre par nedelja uzela ovaj od 50ml. Jednostavno me oduševljava, koristim ga od kako za sebe znam i kunem se u njega. Ni jedna druga krema mi nije mogla oporaviti moju nezahvalnu kožu lica. Košta nekih 50kn
Da se vratimo na puder, pošto imam nezahvalnu kožu lica što sam i navela, nikada nisam mogla sebi naći odgovarajući puder. I onda sam jedan dan otišla u Douglas, pa u Karštat i onda na kraju Dm i tamo našla puder koji mi odgovara. Nisam baš osoba koja koristi puder, ali kad ga u nekim posebnim situacijama stavim želim da on bude blag i da ne nadražuje kožu. Košta 4,95eura ako se ne varam. 


Ovo su stvari bez kojih ne mogu zamisliti svakodnevnicu. Olovku za oči koristim negde od šestog razreda osnovne škole kao i maskaru. Dugo sam tražila olovku koja ostaje na očima i posle 5 sati i konačno sam ju našla u Dm-u u Nemačkoj. Takođe P2 marka 010 dramatic Japan košta 1,95eura. Druga stvar tj stvari su dva eyeliner pen-a njih sam kupila jer sam videla da ih dosta nemica na postovima hvale pa ajde da i ja probam. Prva je Essence super fine eyeliner pen, a druga isto od Essence 2 in 1 eyeliner pen, koji ima 2 strane malu i veliku, obe slično kostaju oko 3eura. I na kraju 2 maskare, pre sam ja uvek vodila računa koja je maskara, sad mi više nije ni važno pošto retko kad ju stavljam jer su mi i prirodno duge trepavice, a i stavim eyeliner tako da nije potrebna još i maskara. Ali maskare koje sam najviše u ovom periodu koristila su Get Big Lashes - volume boost maskara i Maximum length - volume maskara with fibres. Ne sećam se tačno koliko sam ih platila pošto sam imala više stvari ali kostaju isto negde oko 3eura



I za kraj sam ostavila meni najdraže stvari ruževe za usne. Izdvojila sam ovih 6 mada sam i ostale koristila, ali ipak sam rekla, ,,ok to je to ovih 6 stavljam,,. Idemo redom pa ću početi sa Catrice - ultimate shine 130 ketch - me - up kojeg su prošle godine izbacili i ove godine su ga ponovo vratili, košta 3,99eura. Drugi po redu je P2 Pure color lipstick 061 Broadway 1,95eura. Onda idu NYX Round Lipstick LSS 640 Fig i NYX LSS 509 Narcissus ja sam ih u nemačkoj platila u Douglasu 4,99eura, a vidim da kod nas u Alexandar cosmetics koštaju 397,00 dinara. I poslednji su od Essence 07 natural beauty i 10 cotton candy koštaju 2,29 eura, kako mi se čini da su kod nas nekih 250,00dinara, ako sam dobro zapazila. Uglavnom ruževi su mi omiljeni, a ovi imaju jako finu teksturu i sto je najvažnije dugo traju na usnama. 

Toliko o mojim favoritima ovog proleća i leta.
Koji su vaši favoriti, dajte mi neke predloge?!
Do sledećeg posta! 


Нема коментара:

Постави коментар